Beoordelingen van Wasabi Sushi to go Rosmalen

Recente recensies

5.0
NANCY
gisteren

Super

Edith de Rooij
23 januari 2022

Altijd goed, vers en optijd!!! Top service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mick
23 januari 2022

Beste wasabi, Ik bestel met regelmaat bij jullie sushi, en veel sushi. De sushi is altijd goed en lekker niks op aan te merken, alleen kreeg ik gisteren mijn bestelling en was niet zo blij. Er lagen 3 rollen los onder in de tas doosjes waren open, en topping lag overal in de tas. Weet niet wat de bezorger heeft gedaan, maar vond het wel erg zonde van de sushi ben ik niet gewend van jullie. Mvg mick

Anthony Uden van
22 januari 2022
René Herman
21 januari 2022

Snelle levering. Besteld via App.

Michael
20 januari 2022
Edit
16 januari 2022

Altijd lekker bij wasabi, ik kreeg alleen een andere pokebowl dan besteld (zalm ipv tonijn). Dat was erg jammer.

Marjan
16 januari 2022

Helemaal top!!!

Maud Verstegen
14 januari 2022
Jelle
14 januari 2022
Maud
14 januari 2022

Super snelle levering.

Patricia
13 januari 2022

Hele goede Sushi! Op tijd bezorgd.

van schaijk
13 januari 2022
R
11 januari 2022

Heerlijke poke bowls

anke
10 januari 2022

Heerlijke sushi, kwam ook precies op tijd. Ik heb zelf een glutenallergie, maar gelukkig zijn er veel opties mogelijk hier dus ik ga hier zeker vaker bestellen

Onbekend
10 januari 2022

Wat een oplichters hebben besteld meneer zegt 20 minuten wachten uiteindelijk naar binnen gelopen zegt die nog eens 20 minuten wachten. Hij zegt ook nog eens je kan het ook annuleren hoor !!! Omdat deze tent het niet aan kan NOOT NOOIT NOOIT HIER BESTELLEN OPLICHETERS

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicoline
10 januari 2022

Helaas was er vergeten om wasabi en soyasaus bij te voegen. Verder was het heel goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
9 januari 2022

Maarrrrr we kregen een bowl ipv een salade en das niet de eerste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
9 januari 2022

Erg lang moeten wachten tot bestelling bezorgd werd. ( 2 uur)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ad
9 januari 2022
Bram
9 januari 2022

Eten was lekker maar de bezorging duurde dit keer erg lang (bijna 1,5 uur tussen bestelling en levering). Toen ik na een uur belde vertelde ze me dat de bezorging onderweg was maar toen hebben we nog een half uur moeten wachten.

Connie
9 januari 2022
Blanksma
9 januari 2022

Gewoon goede DeLuxe box.

Laura
8 januari 2022

Helaas was de Sushi niet strak genoeg gerold waardoor het uitklaar viel. Ook de smaak wat heel vlak van de vis waardoor we helaas niet echt hebben genoten.

Huub Derksema
8 januari 2022

Erg lekker en mooi op tijd

Yvette
7 januari 2022

Prima service, alweer. Altijd snelle bezorging en goede sushi.

M
7 januari 2022

Keurig op tijd

Corien Sebregts
6 januari 2022

Wel later geleverd dan afgesproken

Judith
6 januari 2022

We hebben al vaak besteld bij Wasabi Shushi to go en zijn altijd tevreden! We bestellen vaak de Wasabi Box A en voor de kinderen nog wat Tamago en Kappa Maki erbij. Als extra is een Sashimi Salade of een side dish Edamame sojabonen altijd een heerlijke aanvulling. Zo hebben we met z'n vieren altijd een heerlijke maaltijd!

P. Meijer
6 januari 2022
Els
6 januari 2022

Het was top👌👌

A
6 januari 2022

Meer reist

TM
4 januari 2022

Op maandgavond de bezorg optie “zo snel mogelijk” gekozen. Na een uur zelf gebeld waar het bleef en vervolgens een ongeïnteresseerde, onbeschofte medewerker aan de lijn krijgen is redelijk onacceptabel. Hierna nog minstens 45 minuten moeten wachten op de bestelling die vervolgens aankwam als of er eerst even heerlijk mee geschud was. Schandalig! Ik ga er nog eens goed over nadenken om nog eens te bestellen. Jammer want normaal is de sushi heerlijk!

J Lambrechts
3 januari 2022

Er werd telefonisch doorgegeven dat de bestelling later zou worden geleverd, dus ik ga zelf de bestelling ophalen. Eenmaal gearriveerd bij het afhaalpunt, is de bestelling toch door de bezorger meegenomen. Ik verwacht compensatie hiervoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charity
2 januari 2021

Wederom heerlijk gegeten! Snel geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
2 januari 2021

Het was weer heerlijk, en keurig netjes op tijd bezorgd! Zo fijn dat jullie in Nuland bezorgen!

Corien Coret
1 januari 2021

Keurig op tijd klaar en super lekker

Jamjamjam
1 januari 2021
JP
31 december 2021
Diana
31 december 2021
Sidney
31 december 2021
Roy
31 december 2021
Patrick
30 december 2021

Heerlijke en kwalitatieve sushi. Bezorging was heel prettig wat betreft overdracht en afstand houden. Dank jullie wel voor het lekkere eten

K
28 december 2021

Salade met kip zonder dressing is echt niet lekker. En als ik om 18:00 bestel om om 20:30 te bezorgen, dan wekt het wel frustratie op als jullie dan pas 20:45 komen.

Floortje
27 december 2021

Na 1 uur en 45 min kwam mijn bestelling eindelijk. De grynoza was koud ipv warm. Grote tegenvaller. Zeker omdat ik (toen ik zelf na een uur maar eens ging bellen) te horen kreeg na een uur dat het nog 20 min zou duren en dit dus nog eens 45 min extra werd. We wonen bijna om de hoek.

E Bouman
27 december 2021

Zoals altijd was de sushi van geweldige kwaliteit, maar de bezorgtijd was vreselijk. Pas na twee uur kwam mijn bestelling aan, terwijl ik de bezorgoptie 'zo snel mogelijk' had aangegeven, en ik overweeg om over te stappen naar een andere sushi plek. Ik bestel minstens een keer per maand hier, maar om een 'regular' nou twee uur te laten wachten is echt ronduit schandalig. Het liefst krijg ik hier compensatie voor, in de vorm van een kortingscode ofzo.

Defraeye A
27 december 2021

Makkelijk online bestellen. Stipte en correcte levering. Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter =an Hoek
26 december 2021

Alles prima en heel erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
26 december 2021

Altijd lekkere sushi, al vele malen besteld en altijd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans van Leeuwen
25 december 2021

Jammer dat de bezorger 1 van zijn tasjes liet vallen, het zag er hierdoor niet zo smakelijk meer uit.

Xander
25 december 2021
Marcel
24 december 2021

Zoals gewend perfect

Michel van der Biezen
24 december 2021
Resul Sahin
23 december 2021

2 uur later ijskoude sushi en kipspiesjes gekregen. Grote haar in mijn sushi . Nooit meer bestel ik nog bij jullie.

nadja
23 december 2021
Marjan
23 december 2021

Top!!!

Gerrie
22 december 2021
Esther Schouten
20 december 2021

Prima sushi en mooi op tijd geleverd

Smits
19 december 2021
Miranda
19 december 2021

Heerlijk als altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieternelle
19 december 2021

Bezorging op afgesproken tijd, nette medewerker, vervolgens heerlijk gegeten!🥢 Klein verbeterpuntje: de warme gerechten anders verpakken zodat ze iets warmer aankomen.😉

Joep
18 december 2021
Monic
18 december 2021
Marcel
16 december 2021

Altijd goed echt een aanrader

Mv
13 december 2021
Richard
13 december 2021
Sanne
13 december 2021

15 minuten later dan gepland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JR
12 december 2021

Heerlijke sushi. Aanrader!! Punt van aandacht. Bezorging was 25 min. laat terwijl we ruim op tijd besteld hebben en een tijd door hebben gegeven. We hebben na 20 min. gebeld, daarna werd het direct geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natascha
12 december 2021
Cees Gijsbrechts
11 december 2021

Mooi op tijd bezorgd. Lekkere Sushi's , heb hier al regelmatig besteld. Aanrader

chantalle
10 december 2021
..
9 december 2021
Meesje
6 december 2021

Erg goed en snelle bezorging

Van der Biezen
6 december 2021

Complimenten! Netjes een half uur van tevoren gebeld dat de bestelling iets later bezorgd zou worden ivm de drukte vanwege sinterklaasavond maar uiteindelijk toch netjes op tijd! Sushi was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
5 december 2021

Alles weer perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam appel
5 december 2021

Het was weer super lekker!! Top bezorging!! altijd op de tijd die je aangeeft zijn ze er 👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel van der Biezen
5 december 2021
Ingrid
5 december 2021

Lekker en vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
5 december 2021

We bestellen regelmatig bij jullie, maar nu was de sushi niet lekker. Oude, droge rijst. Hopelijk de volgende keer weer lekker vers. De bezorging was top, ze waren wat later, maar netjes gebeld dat ze wat later zouden komen.

Hanneke van der Put - Hoekstra
4 december 2021

Alles was heerlijk en vers.

Carin
4 december 2021

Zoals altijd keurig op tijd en heerlijke sushi, top!

B v Langen
4 december 2021
Isabel
4 december 2021
Nancy Van Aarle
4 december 2021

Als je bestelling zo snel mogelijk mag komen en je er bijna een uur en driekwartier op moet wachten is je honger voort over… gebeld en na uur en kwartier en dan wordt er gezegd binnen nu en twintig minuten😡…. Daar wordt je niet blij van met twee kinderen

Michael
3 december 2021
Bas
3 december 2021
Linda
2 december 2021

De sushi was erg lekker. Echter wel ruim 1,5 uur moeten wachten totdat de bestelling bezorgd was.

Kusters
1 december 2021

De sushi was lekker, bezorging prima op tijd. Hier zulen we zeker vaker bestellen!

Meneer ontevreden
30 november 2021

Bestelling incompleet. Zowel bezorger als medewerker aan de lijn waren zeer onbeschoft en leek het niets te deren. Uiteindelijke nalevering was goed.

Marielle
29 november 2021

Snelle levering, leker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L
28 november 2021

Heel goede sushi en op tijd klaar. Alleen jammer dat ze niet in de maaspoort bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva
28 november 2021

De sushi was lekker, alleen er zat letterlijk een steen in de sashimi salade… ik heb er een foto van gemaakt. Ik vind het niet echt hygiënisch en ook gevaarlijk. Hoor graag via de mail iets terug

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jürgen Quekel
28 november 2021

Was weer top!

Joost
28 november 2021

Mooi op tijd bezorgd en heerlijke variatie in de samengestelde doos voor 25 euro. Zeker nog eens doen!

J
28 november 2021

Bestel regelmatig bij jullie maar deze keer was de sushi niet lekker. Oude rijst ,stukken waren lomp en groot. De bereiding klopte gewoon niet .

Liefhebber
28 november 2021

Keurig op tijd geleverd en smaaktte prima!

M
27 november 2021

Netjes op tijd! Smaakt echt prima! Enige minpunt vond ik dat de sushi wat losjes gerold was, viel wat makkelijker uit elkaar.

Irma van Herpen
27 november 2021

Alles top en heerlijk snelle bezorging

Anita blezer
27 november 2021

Er zaten geen stokjes bij. De pasteitjes waren al bijna koud

Monic van Dillen
27 november 2021
Simone
26 november 2021

Sushi was zeker niet vers maar al eerder op de dag bereid. Rijst was koeling koud. Echt heel jammer. Volgende keer een bestelling op maat maken ipv een standaard menu. Hopelijk is dat beter. Pokepowl was wel prima, maar ook hier had de rijst weinig smaak.

Peter
25 november 2021
Laura
23 november 2021

Diverse sushi besteld. De 1e keer bij wasabi maar heel eerlijk gezegd ook de laatste keer. De smaak vd diverse sushi kwam op hetzelfde neer. Heel jammer, voorbeeld crispy Ebi en crispy Tori smaken bijna identiek. De zalm chrunchy gegrilde zalm hebben wij helaas 6 stuks van weggegooid de zalm leek niet vers, smaak en ook geur niet goed. De sushi viel uit elkaar, niet vast gerold de rijst ook redelijk droog. Soppen in soja werd lastig. Voldoende soja, wasabi en gember. Keurig verpakt dat is oprecht een compliment. De bezorger was 20 minuten eerder dan gepland. Beter te vroeg dan te laat. Op het afgesproken tijdstip zou prettiger geweest zijn. Al met al viel het helaas tegen. Met name doordat er niet echt uitgesproken smaak verschil zit. Dat is jammer. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Succes met Wasabi sushi

FM
23 november 2021

De sushi was weer prima geregeld. De bezorging liet even op zich wachten.

Hans
22 november 2021

Altijd een goede verse sushi en op de juiste temperatuur. Bestellen soms op dinsdag ergens anders maar die kunnen niet tippen aan Wasabi.

K
22 november 2021

De bezorgtijd kon niet worden gehaald, maar ik werd daar op tijd netjes over gebeld met het verzoek of de bestelling 15-20min later zou mogen worden bezorgd. Op deze tijd werd onze bestelling netjes bezorgd. Het eten was heerlijk! Volgende keer zeker weer!

Mathieu vd steen
22 november 2021

Ben zeer tevreden over kwaliteit, dit maal was er iets wat minder was zowel de sushi roll als beide salade als de bowl. Waren op zijn kop en door elkaar geschud. Er zat geen soja saus bij en geen gember wat er normaal gesproken wel bij zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Djosie
21 november 2021

Geen verbeterpunten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Connie
21 november 2021

Ik vond er te weinig gember bij zitten 3 kleine bakjes de rest was prima

Femke
20 november 2021

Altijd goede prijs/kwaliteit en snelle bezorging!

Michael
19 november 2021
KÖZ
18 november 2021

Goede kwaliteit sushi en een snelle bezorging

Mark
16 november 2021

Precies op tijd en lekker als altijd ☺️

HdB
15 november 2021

Was mooi op tijd, en lekker

Vicky Aalbers
14 november 2021

Vanavond heel lang moeten wachten op de sushi schotel. We hadden ook gefrituurde garnalen besteld. Die waren jammer genoeg koud …

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fien
14 november 2021
Frederiek
13 november 2021

Heerlijke verse sushi. Altijd op tijd bezorgd. Eerder 5min te vroeg dan te laat. Dankjewel Wasabi

Sofie
13 november 2021

Duurde lang voordat het bezorgd werd

Megens vd Meulenreek
13 november 2021

Het zou fijn zijn dat je enkele dagen voor de bestelling, je bestelling al via internet kunt doorgeven, en niet alleen op dezelfde dag.

Isabel
12 november 2021
Nicole en Meine
10 november 2021

Altijd TOP!

M Manshanden
7 november 2021

We zijn altijd erg tevreden, maar nu helaas niet. De sushi was kouder dan anders, had weinig smaak, zag er rommelig uit, rijst was waterig en viel uit elkaar. Voor mijn gevoel niet lekker vers, gember alleen grote droge stukken. Een echte tegenvaller deze keer. Ik snap niet waarom eigenlijk;-) jammer!

Gabrielle
7 november 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en goede sushi! Echte aanrader!!!

john
5 november 2021
Eugène
4 november 2021

Zoals altijd het was heerlijk en super snel bezorgd.super gedaan

E.van Katwijk
3 november 2021

Goede service. De sushi's waren heerlijk van smaak en kwalitatief erg goed. Vriendelijk personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van hedel
1 november 2021

Goede kwaliteit. Heerlijk klaargemaakt en op tijd bezorgd ondanks late bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank Zopfi
1 november 2021
Sandra
1 november 2021

Helaas was mijn bestelling deze ronde, waarschijnlijk door het weer echt meer dan een half uur te laat. Wat resulteerde in koude gerechten, en dat was niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Connie
31 oktober 2021

Prima gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loosbroek
31 oktober 2021
Verdonk
30 oktober 2021

Helemaal prima!!

MJ
24 oktober 2021
Marcel
24 oktober 2021

Zoals gewoonlijk 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

La G
24 oktober 2021

Lekkere sushi. Goed gevuld en niet te veel rijst. Bezorging was wat vroeg, maar geen probleem.

L.Latupeirissa
24 oktober 2021

Onze complimenten voor de sushi box we zijn erg tevreden over de kwaliteit en bezorging

Ans van Kessel
23 oktober 2021

Heel lekker👍

Annemarie
22 oktober 2021
Booden
22 oktober 2021

Normaal zijn wij altijd erg tevreden en te spreken over de snelle bezorging en goede kwaliteit van het eten. Jammer genoeg dit keer toch enkele belangrijke minpunten: bezorging was zeker 20min te laat, de warme gerechtjes waren koud, er zat een verkeerde saus bij de inktvisringen en de stokjes waren al uit de verpakking. Dat laatste was vreemd. We hebben voor de zekerheid maar onze eigen stokjes gebruikt. Sushi verder was prima.

Maarten
22 oktober 2021

Loempia’s waren koud en ook kip op pokebowls was koud. Jammer want dat verpest de maaltijd.

Monic van Dillen
22 oktober 2021

Dank jullie wel voor een heerlijke maaltijd!

Mauf
16 oktober 2021

Verse sushi en perfecte timing.

J
16 oktober 2021

Droge poke bowl. Daardoor wat minder smakelijk dan gehoopt.

JP
15 oktober 2021

Lekkere verse pokebowl, ook diverse keren al sushi besteld, altijd super.

Ilse Kusters
11 oktober 2021

Helaas was de box omgevallen, denk we. Alles door elkaar en de deksel geheel onder. Dit was de vorige keer ook

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene Bol Schuurman
11 oktober 2021

Snel,lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Broekhuijsen
10 oktober 2021

Wat een heerlijke sushi, altijd vers, goede rijst en mooie vis. Snelle levering en ook alles goed verpakt. De kipsushi viel een beetje tegen, maar dat is vooral omdat we dat niet gewend zijn. Voor ons is dit dè plek voor sushi in de regio Den Bosch.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rp
10 oktober 2021

Bestel je sushi, krijg je geen stokjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gijsbert Van Dinther
10 oktober 2021
De Vries
1 oktober 2021
Frank Meijden van der
27 september 2021

Zoals ik gister in e-mail met foto’ heb laten zien was het niet goed gegaan met de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lelie
27 september 2021

De bestelling komt altijd vroeger dan de tijd die we aangeven, die tijd spreek je niet voor niks af. Kwaliteit van de bestelling was deze keer ook een stuk minder dan voorgaande keren, jammer want daarom gaan we volgende keer ergens anders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefsn
26 september 2021

Lekkere sushi, smaakvol, vers, goed verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
25 september 2021

Complimenten voor het lekkere eten, maar vooral voor de bezorging!! Wat was ik blij met jullie!!

Eline B
23 september 2021

Meestal is alles prima, maar de laatste keren was de sushi was erg door elkaar gehusseld, waardoor sommigen kapot waren gegaan of met elkaar waren gemengd. Verder was de sushi wel lekker.

Anoniem
20 september 2021
Jennifer
19 september 2021

De sushi is altijd goed, maar de bezorging duurde veel te lang.

Pauline
19 september 2021

Vandaag een lekkere pokebowl besteld. Heerlijk. Snelle bezorging (zaterdag), ze belden zelfs of het wat eerder mocht. Fijn hoor.

Bos
18 september 2021

Vroeg in de middag al besteld omdat ik een grote bestelling had voor meer dan €90, vervolgens een half uur voor tijd gebeld worden dat het een half uur later komt omdat het druk is en ook nog een erg onvriendelijke bezorger, heb hier al vaak besteld maar helaas was ik deze keer niet tevreden

René Herman
16 september 2021

Vlot gebracht👍🏽

Joost Smulders
11 september 2021

Het was wederom top!

Willy Timmermans
11 september 2021

De kip stokjes zat veel vet tussen

Sharon Pennings
8 september 2021

Sushi viel uit elkaar en kwaliteit was niet zoals we gewend zijn

Anita
6 september 2021

Makkelijk bestellen,op tijd bezorgd,vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DB
5 september 2021
Anita
4 september 2021
M.N van Druenen
4 september 2021

Smaak viel wat tegen. Sushi was wat waterig...heb wel ooit betere sushi gegeten van jullie

Eugenie Scholte
4 september 2021

Het was vandaag veel minder vers dan alle andere keren.

Marjan
4 september 2021

Super!!!!!

Tina
3 september 2021

De vorige keer was de bestelling een ravage, waarschijnlijk doordat de bezorgd te hard over de drempels gereden had. Dit keer zag alles er helemaal in orde uit. De smaak is altijd goed, super lekker gegeten.

Floor
2 september 2021

Heerlijk, smaakvol en vers!

de Jong
2 september 2021

Heerlijke poke bowl.

Boy Gevers
1 september 2021
Linda
1 september 2021

Heerlijk gegeten en ruim op tijd bezorgd.

Jennifer
31 augustus 2021
Carin
30 augustus 2021
Souad
30 augustus 2021

Als altijd perfect en lekker!

Joost Buur
30 augustus 2021
Eugène
30 augustus 2021
Loretta
29 augustus 2021

Weer kei lekker en bestelling stond op tijd klaar! Alleen jammer dat niet bezorgd wordt in de maaspoort

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicky
29 augustus 2021

Lekkere sushi, mooi op tijd en een aardige bezorger! Heel tevreden weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbera Koops
29 augustus 2021

De kwaliteit van de sushi was dit keer echt teleurstellend. We dachten met deze dure box echt lekkere sushi te hebben maar de smaken vielen tegen, het 'koekje' onder de tonijntartaar en de garnaal in een andere rol waren enorm taai. Bovendien was de sushi al flink beschadigd tijdens het vervoer, wat gewoon erg zonde is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
29 augustus 2021

Het was weer geweldig

Mark
27 augustus 2021

Heb telefonisch contact opgenomen omdat ik glutenvrij moet eten, met de vraag of de box gescheiden kanxworden in glutenvrij en glutenhoudende sushi. Dat was geen probleem. Het was alleen te veel moeite om te vertellen dat er maar 4 van de 40 stuks glutenvrij zijn. Echt waardeloos.

Marjan
27 augustus 2021

Super lekkere pokebowl en bezorging helemaal top en vriendelijk.

Anita
27 augustus 2021
Femke
27 augustus 2021

Heerlijke sushi voor zeer goede prijs

Hoekstra
26 augustus 2021

Heel lekker en ziet er verzorgd uit, alleen jammer dat ze niet bezorgen in den bosch

Edwin
25 augustus 2021

Was wederom heerlijk.

H vd Ven
23 augustus 2021
Koen Borsboom
23 augustus 2021

Heerlijke verse kwaliteit sushi

Bekkers
23 augustus 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorgen. En heerlijke kwaliteit bowl en sushi!

Marcel
23 augustus 2021

Alles weer prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monic van Dillen
23 augustus 2021

dank je wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim de Groot
21 augustus 2021

Zeer snelle bezorging. Enige nadeel bij deze sushibox is dat de saus altijd geplet wordt door de deksel. Doet overigens niks af van de smaak en kwaliteit.

frans kuypers
21 augustus 2021

Supersnel geleverd, eten goed warm en vers

Claudia Hamilton -van Heck
20 augustus 2021

Heerlijke sushi, smaakvol en vers, zag er erg goed uit, ook aantrekkelijk geprijsd, op tijd bezorgd - wij gaan zeker vaker bestellen - aanrader!

Fiona
18 augustus 2021

Zoals altijd erg lekker. Waren iets later, maar daar is netjes over gebeld dus helemaal prima.

Rob
17 augustus 2021

Heerlijke combinaties om van te genieten

J van de ven
15 augustus 2021
Van Pinxteren
15 augustus 2021

Was als vanouds prima verzorgd en bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten Pieters
14 augustus 2021
Monic van Dillen
14 augustus 2021

Dank jullie wel! Het was weer top!

Saskia
14 augustus 2021

Was heerlijk en erg snel.

Karen
1 augustus 2021

Niet alles afgeleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hennie
28 juli 2021

Snel bezorgd en super lekker!

Jw
25 juli 2021

Was heerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evert Broekmans
25 juli 2021

Keurig telefonisch geïnformeerd dat de bestelling iets later werd afgeleverd. Alle gerechten waren kakelvers in het bijzonder de Sashimi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verhoeven
25 juli 2021
Spronk
24 juli 2021

Heerlijke sushi! Een aanrader voor iedereen!

Bianca
23 juli 2021

Super lekker en mooi op tijd bezorgd

Olja
21 juli 2021
Roos
20 juli 2021

Alles correct en lekker

Hilke
20 juli 2021

Vorige week sushi besteld, verkeerde bestelling geleverd, toen werd ik de volgende dag netjes gebeld dat ze het bij mijn volgende bestelling er bij zouden bezorgen. Gister weer sushi besteld maar de sushi die ik extra zou krijgen zat er niet bij. Lekkere sushi maar met de bestellingen gaat nogal eens iets mis.

rianne
18 juli 2021

snel en goed

Albert
18 juli 2021

We hadden gevraagd om er géén stokjes bij te doen omdat wij nog genoeg ingepakte stokjes hebben, wat blijkt zitten er 8 stokjes in de tas.

Marietha Thijssen
17 juli 2021

Heerlijk weer

jd
17 juli 2021
Esther
17 juli 2021

Was lekker en duurt keer niet alles door elkaar

Hilke
16 juli 2021

Kwaliteit is goed maar dit is de 2e keer dat we niet precies hebben gekregen wat we hadden besteld.

Smeets
16 juli 2021

Top. Heerlijke sushi, zeer de moeite waard.

Marcel Staps
12 juli 2021
Anoniem
11 juli 2021

Super lekker! Jammer dat ze niet in Vught bezorgen😉😂

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daal
11 juli 2021

We hebben weer genoten van de heerlijke sushi. Jammer dat jullie niet thuisbezorgen bij ons.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joan Cheung
11 juli 2021
Dick
8 juli 2021

Lekker, vers snel bezorgd en netjes verpakt.. Aanrader!

Paul
7 juli 2021

Erg lekkere sushi, heerlijk vers, mooi gevarieerde schotel, en binnen een kwartier na bestelling aan huis bezorgd.

Marjolein
6 juli 2021

Nette en snelle bezorging en heerlijke sushi!

Ilona
6 juli 2021

Snelle bezorging maar vieze oude sushi. Was lauw en zeker niet vers. Heb mijn bestelling ook weggegooid! Ik bestel nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edith
4 juli 2021

Zoals altijd weer een héérlijke box optijd bezorgd. Ben zeer tevreden over deze thuisbezorging. Ik raad het zeer aan om hier te bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jonathan
4 juli 2021
Wendy
2 juli 2021

Heerlijk, vers en fijne smaakjes! Echt genoten.

Ingrid
27 juni 2021

Mijn bestelling om 18.16 uur geplaatst en wilde zsm laten bezorgen. Uiteindelijk om ruim na 19.30 uur bezorgd. Helaas zonder de bestelde sausjes, deze werden rond 20.00 uur nabezorgd. 1 uur en 3 kwartier later konden we dan eindelijk eten. De sushi was ook niet echt koel meer maar bijna warm. Al met al helaas niet meer voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luc
26 juni 2021

Ik schrijf eigenlijk nooit een recensie maar mijn sushi vandaag was erg erg slecht. De tonijn viel uit elkaar en was smaakloos, de rijst was super zacht waardoor alles uit elkaar viel en verder was de sushi ook gewoon niet lekker, en dat terwijl sushi mijn lievelingseten is. Alleen de unagi was lekker maar de box die ik besteld had was echt slecht. Ontevreden dus.

Kusters
26 juni 2021

Echt super lekkere Sushi en altijd snelle levertijd.

Marloes
26 juni 2021

Heerlijke sushi! Maar wel handig als jullie de opmerking lezen die klanten erbij zetten... Gelukkig geen allergie maar ik had expliciet vermeld geen stokjes, wasabi en gember. Die heb ik nu allemaal weer ongebruikt weg moeten gooien. Super zonde

Mini van kleef
24 juni 2021

Op tijd klaar en heerlijke sushi

21 juni
22 juni 2021

Snelle en nette bezorging. Alles was lekker en voor zover te zien en ruiken zeker ook vers!

Charlotte Apswoude
20 juni 2021

Moest nog iets afrekenen wat ik niet had besteld (volgens hun wel telefonisch). Kreeg geen geld terug en werd zelfs gezegd dat anderen ui het gezin gebeld zouden hebben (wat uiteraard niet klopt).

Manon
20 juni 2021

Super lekker en snelle en nette bezorging! Dank en tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evelien
19 juni 2021

Dit is helaas de eerste x dat ik een slechte review moet geven. Ik vond deze x de sushi echt niet goed. Sushi niet mooi gemaakt, rommelig en rolletjes vielen al uit elkaar in de box. Ook qua bestelling denk ik niet goed vervoerd. Verschoven in de box en doosje deel tegen deksel aan geplakt. Sorry maar dit x was het echt een tegenvaller.

Anthony Uden van
19 juni 2021

Was allemaal goed! De sashimi vond ik minder.

Koen
18 juni 2021

Precies op tijd was mijn bestelling daar beschikbaar. We hebben er weer heerlijk van genoten 😋

Shir
14 juni 2021

Heerlijk

Huub Derksema
13 juni 2021

Was lekker, vers en goede hoeveelheden in poke bowls!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Connie
13 juni 2021

Sushi's vallen soms uit elkaar maar smaak is prima (heerlijk)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
13 juni 2021

Snelle service en lekker eten. Prima!

Gert-Jan Van Herwaarden
12 juni 2021

Lekker en vers

Q.
11 juni 2021

Perfect zoals altijd!

Liefhebber
11 juni 2021

Kommer was heerlijk knapperig en advocado lekker smeuïg. Ook de zalmrolletjes met kaas smaakten goed!

Andreja
11 juni 2021

Heel lekker!

Joost Smulders
11 juni 2021

Goed op tijd en prima kwaliteit

OJ
10 juni 2021

top kwaliteit als altijd en netjes op tijd bezorgt.

Marcel
10 juni 2021

Alles weer perfect

Ad Smits
8 juni 2021

Het is altijd weer een feest om Suchi te bestellen en eten van Wasabi! En de laatste twee keren ook super snel bezorgt.....TOP TOP TOP!!! (keurige jongens ook, die bezorgers!)

Cees
6 juni 2021

Mooi op tijd thuis bezorgd. Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Latupeirissa
6 juni 2021

Super heerlijke sushibox de sushi was geweldig en de bezorging was super .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rina kuppers
6 juni 2021

Lekker eten goede kwaliteit, goede service en keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klerkx
6 juni 2021

Prima gegeten, goed verzorgt ook. Goed geluisterd naar onze wensen.. Dank je wel. Prima service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
6 juni 2021

Prima sushi, goede kwaliteit, netjes verpakt, netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas de Laat
6 juni 2021
Teun Meijer
5 juni 2021

Heerlijk verse sushi en zeer snel geleverd, top :)!

Albert
5 juni 2021

Was goed verzorgd

Twan
5 juni 2021

prima service, zelfs nog een belletje dat men wat eerder kan komen leveren! Heerlijk gegeten!

Vrijdag
4 juni 2021
Anoniem
4 juni 2021

Normaal is de sushi heerlijk maar vandaag was hij niet vers gemaakt dat was heel goed te proeven, de krokantjes waren taai, de avocado verkleurd en vis niet vers. Ik heb het vermoeden dat deze sushibox van gisteren was overgebleven

Karin
1 juni 2021

Heerlijk gegeten en supersnelle levering

H. Serré
31 mei 2021

Een kwartier te vroeg, maar de warme kip was al koud. Is al de derde keer dat dit gebeurt. Moet ik misschien naar een andere sushimaker gaan zoeken ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francien van Vliet
30 mei 2021

Leuke poke bowls besteld. Heerlijk vers en leuk gerecht voor een zomerse dag. Lekker fris en super snel geleverd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

NvdB
30 mei 2021

Altijd tevreden! Lekkere sushi, goede prijs en snelle levering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Demy
30 mei 2021

Erg heerlijke sushi, we bestellen graag bij Wasabi Sushi

Maartje
29 mei 2021

Snel bezorgd en lekker gegeten

Isabel
29 mei 2021
RvdD
28 mei 2021

Altijd prima verzorgd, goede kwaliteit en goede bezorging

Janssen
28 mei 2021
Bf
28 mei 2021

Wou de bestelling om 20:15 hebben ivm training. Word ik om half 8 gebeld ‘ik sta voor je deur’. Ik was nog op de training dus zei ‘ben pas om kwart over 8 thuis’. Staan ze om 19;50 weer voor de deur. Ik zeg niet voor niks 20:15, en dit is niet de eerste keer. Voor mij dus helaas niet nog een keer

Hanneke
28 mei 2021

Het eten was super snel klaar. Vriendelijk personeel en iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit!

Xu
27 mei 2021

Heerlijk gegeten! Top kwaliteit en erg vers!

Ank
24 mei 2021
Jeroen Meulendijks
24 mei 2021

Prima kwaliteit en levering was conform afspraak. Warme gerechten waren niet echt meer op temperatuur vandaar geen 5 sterren. Sushi waren lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nigel
23 mei 2021

Top, zoals gewend van Wasabi Rosmalen! :)

Matredjo
23 mei 2021

De laatste tijd liggen de sushi’s door de hele doos heen alles Kris kras door elkaar. Een grote bende.

Arjan
22 mei 2021

Optijd geleverd, kwaliteit goed alleen waren ze tegen elkaar aan geschoven.

Dennis
22 mei 2021

Bezorger had er weinig zin in daar in tegen eten was heerlijk dus maakte dat weer helemaal goed

Theo
21 mei 2021

Gekozen voor de sushi box B. Heerlijke verse sushi’s, genoeg variatie en ook nog eens perfect op tijd bezorgd.

Suzanne
21 mei 2021

Sushi is altijd lekker! Goed vers en altijd op tijd bezorgd

Vivian
21 mei 2021

Snel bezorgd en heerlijk verse sushi

Kelly
17 mei 2021
Marcel
17 mei 2021

Alles weer perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.